СКАРГ ПРАВИЛА (відповідальність за дефекти, рекламації)
Ці Правила скарг регулюються відповідними положеннями Цивільного кодексу з поправками. Положення та положення Закону № 250/2007 Зб. Про захист прав споживачів та про внесення змін до Закону Словацької національної ради № 372/1990 Сб. по провин, з поправками, відповідальність за несправності і застосування відповідальності за дефекти проданих товарів і послуг.

1. Продавець відповідає за недоліки товару і покупця рекламації без затримки до Продавця за відповідною процедурою претензій. Гарантійний термін на продукти, що продаються визначається загальним законом - Цивільний кодекс вступив в силу в момент продажу.
2. Здійснення розгляду скарг підпадає під дію відповідних процедур скарг. Покупець послав продавець підтверджує замовлення, він був належним чином повідомлений про умови і як затребувати товари, в тому числі даних про те, де скарга може бути застосована і проведення гарантійного ремонту відповідно до сек. § 18 ст. 1 закону № 250/2007 Z.z. Про захист прав споживачів та про внесення змін до Закону Словацької національної ради № 372/1990 Сб. Про звинувачення з внесеними змінами (далі - "Закон").
3. Процедура розгляду скарг відноситься до продукції, придбаної покупцем у продавця у вигляді електронної комерції постачальника сайт електронної комерції, або по електронній пошті або іншим способом.
Процедура 4. Скарги в цій формі діє для всіх бізнес-кейсів, якщо не узгоджена інші гарантії.
5. Покупець має право скористатися гарантією від продавця тільки продукт, який має помилки, викликані виробника, постачальника або продавця, покривається гарантією і був придбаний у продавця.
6. Покупець здійснює перевірку продукту, коли продукт переймається. Після виявлення помилки продукту він може заявляти про помилки, виявлені під час цієї подорожі. Протягом гарантійного терміну, клієнт має право вимагати видалення помилки після подачі продукту до продавця разом з доказом покупки.
7. Якщо продукт має помилку, клієнт має право вимагати від продавця відповідно до положень пункту Розділу 18. (2) Закону про захист прав споживачів електронною поштою або телефоном.
8. Процедура розгляду скарг продукту, який може бути об'єктивно представити продавець починається в день, коли всі наступні умови:
а. стверджував виріб, зроблене споживачем: Sentop, Ltd., Оравський Подзамок 288, 027 41 Оравський Подзамок, ID: 46835318
б. разом із заявленим продуктом було вище адресу підтвердження покупки - касовий чек (рахунок-фактура), найменування та адреса споживача або телефонний контакт, точно описують дефекти продукту або поява продукту дефекту.



9. Звіт про скаргу доступний за адресою:
http://www.3dhodiny.sk.sk/dokumenty/reklamacnyprotokol.pdf/ споживач буде заповнити форму протоколу розгляду скарг в пунктах а-г протоколу скарги відправленого по електронній пошті продавець, або посту словацького або вручну, за вказаною вище adrese./

10. Початком позову також є дата позову. Рекламований Покупець Продукт являє сайтів, зазначених в цій скарзі Rules / точки 8.a./.

11. У відведеному для прийому скарг, продавець зобов'язаний забезпечити присутність особи, уповноваженої звертатися зі скаргою відповідно до сек. § 18 ст. 3 Закону.

12. Покупець бере на себе відповідальність за дефекти продукту з продавцем без зайвої затримки.

13. Продавець видає квитанцію про отримання претензії товару у письмовій формі, В електронному листі, або в письмовій формі, яке потрібно, щоб визначити помилки, товари відповідно до сек. § 18 ст. 5 Закону.

14. Якщо споживач подає скаргу, продавець або призначений співробітник або призначена особа зобов'язана інформувати споживачів про їх права в рамках загального регулювання на підставі рішення споживача, який з наступного споживача застосовуються права, визначає порядок цієї справи, відповідно до § 2. м) негайно, в складних випадках, протягом 3-х робочих днів з дати подання заяви, у відповідних випадках, особливо якщо це вимагає складної технічної оцінки стану продукту або послуг, протягом 30 днів з дати подання заяви. Після визначення методу скарги, скарга відразу ж думати про, у відповідних випадках, скарга може бути обладнаний на більш пізній термін; Проте претензія може тривати не більше 30 днів з дати подання позову. По закінченню цього терміну для врегулювання претензії, споживач має право розірвати договір або право обміняти продукт з новим продуктом.

15. Гарантія покупець не поширюється на дефекти, які продавець в останній момент підписання договору повідомлення.

16. Право застосування продавцем гарантії покупцем закінчується:
а. У разі відсутності підтвердження платежу (копію документа, ми рекомендуємо, які можуть забезпечити покупця і зберегти), накладну
б. закінчення блимання

час продукту, c. механічний ушкодження продукту, викликане покупцем, d. використовуючи продукт у умовах, які не відповідають природному середовищу, e. неправильне поводження, обробка або нехтування доглядом за продуктом, f. пошкодження продукту надмірного навантаження, неправильне поводження або використання, що суперечать умови, зазначених в документації, загальні принципи, технічні стандарти і правила техніки безпеки, що діють в Словацькій Республіці, м пошкодження продукту незворотними або непередбачуваними подіями, h. Пошкодження вироби випадкового знищення та випадкового погіршення, інші від несанкціонованого доступу, пошкодження або атмосферної електрики або інших стихійних лих, несанкціонованого втручання в продукт. 17. Продавець зобов'язаний розглянути скаргу та скасувати процедуру подання скарги одним із таких способів: а. Надання відремонтованого продукту, б. заміна продукту, c. повернення покупної ціни продукту, d. заплативши відповідну знижку на ціну продукту, е. письмовий запит на доставку продавцю зазначеної служби; f. обґрунтоване відхилення претензії продукту. 18. Продавець зобов'язаний надати Покупцеві письмовий документ не пізніше ніж через 30 днів з дати подання позову. 19. Гарантійний термін складає 24 місяці для проданих товарів та для будівництва замовлення на контракт з дати придбання контракту. Гарантійний термін для використовуваних товарів становить 12 місяців. Гарантійний термін продовжується до моменту, коли покупець не міг використовувати товари для гарантійного ремонту товарів. 20. Що стосується знімної помилки, то скарга буде подана наступним чином: a. продавець забезпечує усунення помилки або, б. продавець неправильного товару обмінюється на новий, ідентичний продукту, на який скаржиться.22. Якщо це помилка, яка не може бути видалена, або один раз повторила знімну помилку або більшу кількість різних знімних дефектів, що виключають може бути використана в якості продукту правильно без помилок, продавець реагувати на скарги: а. анулювання договору купівлі-продажу або за бажанням замовника шляхом заміни продукту на інші функціональні, ідентичні або кращі технічні параметри; або b. якщо продавець не може обміняти товар на іншу, він повертає претензію, видавши кредитну вказівку на неправильний продукт. 23. Для цілей претензії помилки повторюються кілька разів знімного вважати виникнення і видаленням тих же сумних помилок більше, ніж в два рази. 24. Для цілей вимоги для більшого числа різних знімних дефектів розглянутих виникнення і видалення більш ніж два різних знімних дефектів. 25. Якщо продавець завершує процедуру розгляду скарг, щоб бути юридично обгрунтованим відмова від позову, але вина продукту споживачем об'єктивно існує і не був вилучений, покупець може здійснити своє право усунути дефекти продукту через суд. 26. Гарантія не поширюється на несанкціоноване втручання у виріб, Недотримання інструкцій з експлуатації - для продуктів, для яких ця процедура виникає з природи výrobku.27.Poučenie для споживачів: (1) якщо дефект, який може бути видалений, покупець має право бути вільним, своєчасно і належним чином видалені. Продавець зобов'язаний видалити дефект без зайвої затримки. (2) замість того, щоб покупець може запитати обмін дефекту продукту або якщо дефект відноситься тільки до продукту, запасні частини, якщо постачальник не призводить до надмірних витрат з урахуванням вартості продукту або серйозності дефекту. (3) Продавець може завжди замінювати дефектний продукт замість того, щоб усунути дефект, якщо покупець не викликає серйозних труднощів. (4) Якщо дефект не може бути видалений, і який запобігає продукт правильно може бути використаний в якості продукту без дефектів, покупець має право обміняти товар або має право відмовитися від договору. Ті ж права належать покупцеві, хоча випадок знімних дефектів, однак, якщо покупець не може для повторного виникнення дефекту після ремонту або у зв'язку з великою кількістю дефектів правильно використовувати продукт. (5) В разі інших непереборних дефектів, покупець має право на розумну знижку від рішення позасудової ціни produktu.Alternatívne спірного) Споживач має право звернутися до продавця з проханням коригувальних дій, електронна пошта: info@3dhodiny.sk або в письмовій формі в: Sentop, Ltd., Oravský Podzámok 288 027 41 Оравський Подзамок, ID: 46835318, якщо не задоволені тим, як продавець згадав свою скаргу або якщо він вважає, що продавець порушив його права. Якщо продавець відповідає на цю відмову запит або не відповідає протягом 30 днів з моменту вильоту, споживач має право ініціювати альтернативне вирішення спорів альтернативне вирішення спорів (далі суті ADR) відповідно до Закону 391/2015 Z.z. Суб'єкти АРС є органами та уповноваженими юридичними особами відповідно до §3 Закону 391/2015 Z.z. Пропозиція, споживач може подати порядок, передбачений статтею 12 Закону 391/2015 Z.z.b) споживач може подати скаргу через платформу альтернативного вирішення спорів RSO, яка доступна в Інтернеті за адресою http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana- (в) альтернативний спосіб вирішення спорів може бути використаний лише споживачем - фізичною особою, яка при укладанні та виконанні споживчого договору не діє в рамках своєї справи / діяльність, робота або заняття. Альтернативний спосіб вирішення спорів стосується лише суперечки між споживачем та продавцем в результаті споживчого договору або споживчого договору. Альтернативна розв'язання спорів стосується лише договорів про міжміські перевезення. Альтернативний спосіб вирішення спорів не стосується суперечок, де сума спору не перевищує 20 євро. Суб'єкт ARS може вимагати від споживача стягувати плату за альтернативне вирішення спору до максимум 5 євро з ПДВ.

У Oravský Podzámok, 28.02.2018