номер: ...................... / заповнити продавцем /
Виробник: Sentop, Ltd., Oravský Podzámok 288, 027 41 Oravský Podzámok, ID: 46835318, info@3dhodiny.sk

а) Покупець: .............................................. .................................................. .................................................
(б) Заявлений товар: ..............................................................................................................................
..............................................................................................................................
..............................................................................................................................
в) документ купівлі: .............................. d) дата придбання: .................. ..................
д) Дата позову: ............................................ .................................................. ....................
f) Заявлені дефекти .............................................. .................................................. ......................................
.................................................. .................................................. .................................................. .....................
.................................................. .................................................. .................................................. ....................
Споживчі інструкції: перелічені у Правилах подання скарг, параграф 27.
г) Споживач має право звернутися: □ правильно, своєчасно і без зняття заряду дефектів □ заміна продукт □ □ запасних частини продукту обміну дефектного продукту для бездоганного, □ скасувати договір купівлі-продажу □ розумної знижка від ціни продукту. / споживачі відзначають один з варіантів /
з) Вкажіть, як продавці скарги: □ негайно □ протягом 3-х робочих днів / Це складний випадок /, □ протягом 30 днів з моменту пред'явлення скарги / необхідної складної технічної оцінки продукції /
i) обладнання для скарг: □ негайно, □ скарга буде надана на: ...............................
Покупець: ............................................... Продавець .............................................
/ підписи лише у разі позовної заяви через повідомлення /
j) Як претендувати на позову:
□ письмове прохання взяти на себе відповідальність за день ....................
к) * заслуга: □ вільний дефект - ремонт, заміна □ продукт □ запасні частини продукту □ обміняти дефектний продукт для бездоганного, □ скасувати договір купівлі-продажу □ розумні знижки від цін .......... % у вартості ... EUR,
л) * Заява відхилена, причини:
..............................................................................................................................
...................... ...................................................................................................... ..
..............................................................................................................................

Дата скарги: ....................................................


Продавець: ............................................. Покупець:. ..............................................